Executive Assistant, Best Talent / 1926
Om Best Talent
Vi er en mindre, førende Skandinavisk Executive Search-virksomhed med 20 års erfaring i at levere førsteklasses rekrutterings-løsninger til Engineering, Pharma & Life Science-industrierne. Vi har et globalt Search-samarbejde gennem ENEX - et omfattende Partner netværk, der sikrer, at vi kontinuerligt kan levere strategisk sparring og identificere topkandidater til nøglepositioner. Hos Best Talent forpligter vi os til excellence og stræber efter at finde mennesker med ambitioner til virksomheder med visioner. Vi er bosiddende i Søborg på kontorhotellet WORQ i hyggelige omgivelser og blandt en del af vores kunder. Du kan læse mere om Best Talent på www.besttalent.dk
Teamet
Vi er et agilt og dynamisk team, der deler en fælles passion for at levere resultater af højeste kvalitet. Med en stærk kultur for samarbejde og vidensdeling, har alle mulighed for at påvirke beslutningsprocessen og bidrage til vores succes. Vi forstår vigtigheden af at dele viden og at have en stejl læringskurve, når vi skal sætte os ind i klienters cutting-edge teknologi og forskning. For således at kunne levere kompetente kandidater, der kan sikre klientens mål og fremtidige succes. Best Talent søger nu en kompetent Executive Assistant til det store overblik og til at sikre, at vores opgaver bliver leveret til tiden.
Executive Assistant
Executive Search, Technology & Life Science
- Serviceminded og dedikeret personlighed
- Tæt samarbejde og vidensdeling med teamet
- Du er den røde tråd gennem alle processer
- Du arbejder med stor selvstændighed
Udfordring
Det vigtigste for os er din personlighed og dedikation!
Vi leder efter dig, der er engageret, positiv og ser muligheder frem for begrænsninger. Du har humor, sans for detaljen og evnen til at holde overblikket – også når der er deadlines og mange bolde i luften.
Hos os bliver du den røde tråd gennem alle processer og får en central rolle i at sikre, at hverdagen på kontoret fungerer optimalt. Du sikrer struktur og fremdrift i daglige processer – med både selvstændighed og teamspirit. Du assisterer f.eks. konsulenterne i deres Searchopgaver og sikrer processen. Ligesom du har en central rolle og arbejder meget selvstændigt med den administrative side af marketing, jobannoncering, kunde- og kandidathåndtering. Du trives med at have travlt og sætter en ære i at nå vores deadlines.
Dine opgaver bliver bl.a.:
- Assistere konsulenterne i alle deres opgaver
- Koordinere, optimere og udvikle administrative procedurer
- Håndtere marketingopgaver, jobannoncering samt kunde- og kandidathåndtering
- Udarbejde personprofiler, præsentationer og materiale til workshops (bl.a. i PowerPoint)
- Bidrage til udvikling og vedligeholdelse af vores digitale salg, branding, annoncering på LinkedIn
- Have daglig kontakt med kandidater, kunder og samarbejdspartnere
- Varetage indkøb og selvstændigt forhandle aftaler med leverandører
- Håndtering af certificeringer, personprofiler og GPDR
Du har daglig kontakt med vores kandidater, kunder og samarbejdspartnere, hvor du yder en proaktiv indsats og leverer excellent service.
Som en del af en mindre virksomhed i vækst bliver du inddraget på lige fod med resten af teamet i mange spændende opgaver. Din mening tæller og har værdi og du får mulighed for at bidrage aktivt med dit talent – og du vil hurtigt kunne se konkrete resultater af dine indsatser, som samtidig er med til at skabe vækst for både dig selv og virksomheden.
Hos os får du indblik i og træning inden for forskellige HR-processer, primært relateret til rekruttering og on-bording. Med den rette indstilling, personlighed og ambition har du desuden rig mulighed for at udvikle dig og få mere ansvar i takt med, at vi vokser. Du vil lære en del om mennesker og personlig udvikling, hvor du også har mulighed for at blive certificeret i en anerkendt personprofil.
Talent
Du er en kvik, ansvarlig og udadvendt person med erfaring fra en lignende rolle i erhvervslivet med deadlines – måske som Executive Assistant, Office Manager eller Koordinator. Du evner både at tænke frem og at handle operationelt, og du trives med at være bindeleddet, der får tingene til at ske. Du har erfaring med administration, marketing og kunde-/kandidathåndtering og er stærk i din kommunikation – både mundtligt og skriftligt – på alle niveauer i en organisation. Du har arbejdet med vedligehold og udvikling af administrative processer og rekruttering (ikke et krav, men en fordel). Du er superbruger af Office pakken og har gerne erfaring med LinkedIn og salg/markedsføring via sociale medier.
Dine Færdigheder:
- Meget struktureret og selvstændig i arbejdsgangen
- Kan koordinere flere opgaver samtidig og skabe overblik
- Gode kommunikationsfærdigheder både skriftligt og mundtligt
- Tænker proaktivt og løser problemer effektivt
- Kan forhandle med leverandører og samarbejdspartnere
- Du har humor, ser muligheder og ikke begrænsninger
- Du taler og skriver selvfølgelig både dansk og engelsk på et højt niveau
Som person er du positiv og engageret med en udpræget can-do-attitude. Du tager ansvar og trives i rollen som den, der sikrer fremdrift og struktur i processerne.
Du er vant til og motiveres af at være en del af en mindre virksomhed i vækst, hvor opgaverne kan variere fra dag til dag – og du ser det som en styrke, at ingen dage er helt ens. Du er fleksibel, nysgerrig og synes, at det er spændende at påtage dig mange forskellige opgaver.
Samtidig er du ambitiøs og ønsker både personlig og faglig udvikling. Du har lyst til at blive inddraget i hele værdikæden og bidrage aktivt til virksomhedens succes.
Ansøgning
Alle ansøgninger behandles fortroligt, og dine personlige oplysninger behandles i overensstemmelse med gældende databeskyttelseslove. Send din ansøgning med CV mærket ”1926/Executive Assistant” via e-mail til job@besttalent.dk. Du kan læse mere om Best Talent på www.besttalent.dk