Number 1 provider of human talent within technology & life science

 

Search Assistant & Koordinator, Best Talent / 1803

Virksomheden
Best Talent tilbyder Executive Search inden for Engineering, Pharma, Biotech, Medtech, Food & Life Science i Skandinavien, og er repræsenteret globalt gennem et Executive Life Science netværk bestående af headhuntere repræsenteret i mere end 30 lande. Som en skandinavisk Executive Search virksomhed med et globalt netværk finder Best Talent toptalenter til organisatoriske nøglepositioner. Vi er stolte af og sætter en ære i at finde mennesker med ambitioner til virksomheder med visioner. Best Talent “Number 1 provider of Human Talent within Life Sciences”. Se mere på www.besttalent.dk 

På grund af stor travlhed søger vi nu en dygtig kollega.

Engageret Search Assistant & Koordinator
Executive Search Life Science

  • Alsidigt job i en dynamisk virksomhed
  • Selvstændigt ansvar og involverende arbejdskultur
  • Gerne kendskab til Life Science
  • Interim rolle med mulighed for fastansættelse

Udfordring
Du starter med grundig oplæring for at lære vores forretning at kende. Du bliver således den ”røde tråd” gennem alle vores rekrutteringsprocesser. Du vil få ansvaret for, at dagligdagen på kontoret forløber optimalt. Du assisterer f.eks. konsulenterne i deres opgaver inden for rekruttering. Ligesom du har en central rolle og arbejder meget selvstændigt med den administrative side af marketing, jobannoncering, responsbehandling og kunde- og kandidathåndtering. Du har dagligt kontakt til vores kandidater, kunder og samarbejdspartnere.

Du vil også arbejde tæt sammen med en Managing Partner fra Best Talent og bliver involveret i processen med at finde det optimale match mellem vores kunder og kandidater.

Da vi er en mindre virksomhed, vil du blive inddraget på lige fod med alle andre og i mange spændende opgaver, hvor du får mulighed for at bidrage aktivt med dit talent. Du vil se resultater af dine indsatser og herigennem være med til at skabe vækst for dig selv og vores forretning.

Du får indblik og træning i forskellige HR-processer. Ligesom du med den rette indstilling, personlighed og ambitionsniveau, vil kunne udvikle dig i virksomheden. 

Talent
Du er en positiv, optimistisk person med erfaring fra erhvervslivet som HR-koordinator, Assistent, Sekretær eller tilsvarende. Du er måske uddannet Lægesekretær, Laborant, Bibliotekar og/eller har kendskab til medicinalbranchen. Du ”kan få noget fra hånden” uden at gå på kompromis med grundighed og præcision. Du er vant til at planlægge og prioritere dine arbejdsindsatser på en effektiv og struktureret måde. Du har et godt overblik og kan have mange bolde i luften.

Som person er du serviceminded og energisk. Du er dygtig til IT herunder Office Pakken, og med lyst og kendskab til markedsføring på de sociale medier og LinkedIn. Du behersker naturligvis engelsk i skrift og tale. Vi tilbyder et alsidigt og selvstændigt job i et udviklende og uformelt miljø, hvor humor og rigtig interesse i dig som menneske er noget af det vigtigste.

Ansøgning
Best Talent behandler din ansøgning fortroligt. Send din ansøgning med CV mærket 1803/Search Assistant //HR Koordinator” via e-mail til job@besttalent.dk eller til Best Talent.

Læs mere om os på www.besttalent.dk

Besttalent.dk bruger cookies. For at give dig en bedre oplevelse gemmer vi informationer om dit besøg. OK